Garancia mobility LongLife
Ochrana a pomoc nepretržite 24 hodín denne. Získajte ešte väčšiu bezpečnosť a pohodlie na vašich cestách. S našou Garanciou mobility LongLife sa aj v prípade technickej poruchy alebo nehody dostanete bezpečne do cieľa.
Bezplatná telefónna linka: 0800 11 51 84
Volanie zo zahraničia: +421 2 49 20 59 53
SMS číslo pre sluchovo a rečovo znevýhodnených: +421 911 11 81 12
Bezplatná pomoc 24 hodín denne.
Volkswagen má pre vás atraktívne asistenčné služby, ktoré dopĺňajú tradičnú starostlivosť o zákazníka. Garancia mobility zaručuje každému majiteľovi vozidla Volkswagen účinnú pomoc v prípade poruchy, nehody alebo iných nepredvídateľných udalostí na ceste.
Garancia mobility je bezplatne zaručená v prípade, že sa nejedná o poruchu, ktorá vznikla pôsobením vonkajších vplyvov (napr. krádež, poveternostné vplyvy) alebo ktorú si majiteľ vozidla nespôsobil sám (nesprávnym používaním vozidla, montážou neschválených dielov a zariadení na vozidlo alebo neodborným zásahom neautorizovaného servisu).
Odťah vozidla do autorizovaného servisu Volkswagen v prípade nehody je bezplatný za podmienky, že oprava haváriou poškodeného vozidla bude vykonaná v tomto autorizovanom servise.
V súčinnosti s dispečingom ASA (Autoklub Slovakia Assistant) môžete pri problémoch alebo poruchách doma i v zahraničí na špeciálnych telefónnych číslach vždy zastihnúť operátora, nahlásiť svoju polohu (miesto, kde sa práve nachádzate) a zabezpečiť pomoc. Podmienkou na bezplatný výkon tejto služby je preukázať sa (digitálnym) servisným plánom s platnými servisnými prehliadkami (potvrdenie osvedčujúce platnosť Garancie mobility).
Vaša mobilita je zaručená, a to aj vtedy, ak nevyhnutnú opravu nemožno zabezpečiť priamo na mieste.
Garancia mobility vám v prípade poruchy alebo
nehody vozidla* zabezpečí:
Pomoc na mieste
V prípade poruchy alebo nehody vám poskytneme
čo najrýchlejšiu pomoc. Ak ide o technickú poruchu zapríčinenú
v zmysle záruky, pomôžeme okamžite priamo na mieste.
Odtiahnutie vozidla
V prípade, že poruchu nemožno odstrániť
priamo na mieste alebo v prípade nehody vaše vozidlo bezplatne odtiahneme do
najbližšieho autorizovaného servisu Volkswagen.
Okrem toho máme pre vás ešte niečo naviac (platí len v prípade poruchy
vozidla*):
Náhradné vozidlo
V prípade potreby je možné (po splnení
výrobcom stanovených podmienok) zapožičať náhradné vozidlo až na 3 dni na
zabezpečenie náhradnej mobility pre vás a vašich spolucestujúcich (podľa počtu
miest na sedenie zapísaných v dokumentoch o vozidle).
Náhradná preprava
V rámci blízkeho okolia môže zákazník
použiť taxislužbu namiesto zapožičania náhradného vozidla (alternatívne autobus,
vlak a pod.).
Náhradné ubytovanie
Pre vás a vašich spolucestujúcich (podľa
počtu miest na sedenie zapísaných v dokumentoch o vozidle) môžeme namiesto
náhradného vozidla zabezpečiť ubytovanie v hoteli na 1 noc.
* Po splnení výrobcom stanovených podmienok. Zároveň musí byť splnená podmienka nepojazdnosti vozidla. Z bezplatných služieb sú vylúčené poruchy, ktoré sa vzťahujú na vlastné alebo vonkajšie zavinenie a prirodzené opotrebenie.
Kedykoľvek na zavolanie: Servis mobil.
Chcete pokračovať v ceste, no prekvapila vás technická porucha? Volkswagen servis
je pre vás vždy k dispozícii. Služba Servis mobil má prostriedky
na opravu malých porúch, ktoré sa dajú odstrániť priamo na
mieste. Ak by takáto pomoc priamo na mieste nebola možná, prevezieme vaše
vozidlo k najbližšiemu servisnému partnerovi Volkswagen a zariadime príslušnú
opravu.
Pomoc pri poruche je bezplatná, ak pravidelne absolvujete s vaším vozidlom servisné prehliadky s Garanciou mobility v autorizovanom servise Volkswagen, ktorý vám na ďalšie obdobie, to znamená do nasledujúcej predpísanej servisnej prehliadky, zaručuje bezplatné poskytnutie služieb v rámci Garancie mobility. V prípade absencie potvrdenia osvedčujúceho platnosť Garancie mobility alebo prekročenia výrobcom odporúčaného maximálneho intervalu medzi dvoma predpísanými servisnými prehliadkami vám bude pomoc poskytnutá, no jej náklady si hradíte v plnej výške.
Podmienky a platnosť služby Garancia mobility LongLife.
Aké sú výhody využitia našich asistenčných služieb Garancie mobility LongLife? Ako
dlho a kde platí? Prinášame vám odpovede na tieto najčastejšie otázky.
Ako ďaleko siahajú konkrétne služby Garancia mobility
LongLife?
Garancia mobility LongLife platí v celej západnej Európe a
v stále väčšom počte východoeurópskych krajín: Belgicko, Bielorusko, Bosna a
Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko,
Grécko, Holandsko, Chorvátsko, Írsko, Kanárske ostrovy, Litva, Lotyšsko,
Luxembursko, Macedónsko, Maďarsko, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko,
Rumunsko, Slovenská republika, Slovinsko, Srbsko a Čierna hora, Španielsko,
Švédsko, Švajčiarsko, Taliansko a Veľká Británia.
Ako získam Garanciu mobility LongLife?
Ako majiteľ nového
osobného vozidla Volkswagen ste automaticky pod ochranou Garancie mobility LongLife
do nasledujúcej servisnej prehliadky s Garanciou mobility, ktorou sa vám táto
služba opäť predlžuje.
Ako dlho platí Garancia mobility LongLife?
Garancia mobility
LongLife platí od odovzdania vozidla až po prvý predpísaný servis u autorizovaného
servisného partnera Volkswagen. Predlžuje sa automaticky vykonaním servisnej
prehliadky s Garanciou mobility po ďalšiu servisnú prehliadku s Garanciou mobility.
Môžem využívať Garanciu mobility LongLife aj so starším
vozidlom?
Samozrejme, môžete začať kedykoľvek. Túto službu určite
odporúčame aj pre staršie vozidlá. Stačí si dať vykonať servisnú prehliadku s
Garanciou mobility, čím sa vám táto služba automaticky aktivuje.
Garancia mobility (PDF)